FAQ - Veelgestelde vragen

Account aanmaken

 

Het hebben van een account bij Decodoek Discounter heeft veel voordelen! Mogelijkheid om je favoriete producten op te slaan voor later, het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken, volgen en meer. Via deze link kun je een account aanmaken. Wij slaan je gegevens veilig op en zorgen dat hier netjes mee om wordt gegaan. Onderstaand kort hoe je een account precies aanmaakt:

  1. Klik op bovenstaande link of rechts bovenin de website op ‘inloggen’
  2. Klik op ‘Geen account? Maak er één aan’
  3. Vul je persoonlijke gegevens in
  4. Klik op ‘account aanmaken’
  5. Je ontvangt een bevestigingsmail van je inschrijving

 

Wachtwoord vergeten

 

1.     Klik op ‘inloggen’ rechtsboven.

2.     Onder het kopje ‘klant login’ vind je het tabje wachtwoord vergeten? Klik hierop.

3.     Vul je email-adres in & klik op ‘verstuur’. Er wordt een nieuw wachtwoord verstuurd naar het door jouw gebruikte e-mailadres.

 

Wat is een decodoek?

 

Een decodoek is een print op textieldoek dat wordt voorzien van een rubberen pees op de achterzijde. Deze pees zorgt ervoor dat je het doek gemakkelijk op het bijbehorende frame kan spannen. Bij jouw eerste bestelling, bestel je een decodoek en een frame. Het frame is verkrijgbaar in de kleuren zwart, aluminium en wit. Als je het frame eenmaal aangeschaft hebt, hoef je alleen nog maar nieuwe decodoeken te bestellen. Je verwisselt het doek zelf in een handomdraai! 

 

Hoe verwissel ik mijn decodoek?

 

We hebben een instructiefilm voor je gemaakt waarin we dit aan je uitleggen. Klik hier! Het decodoek is gemakkelijk aan het lusje uit het frame te halen. Een nieuw doek met hetzelfde formaat is eenvoudig op het doek te spannen. Begin in de hoeken en werk zo naar het midden toe.

 

Kan ik een cadeaubon bestellen?

 

Ja zeker! Je kunt zelf de waarde van jouw cadeaubon bepalen met een minimum bedrag van €25. We kunnen je een digitale cadeaubon sturen via de mail, maar je kunt er ook voor kiezen om de cadeaubon door ons te laten printen. Wij maken een mooie cadeaubon voor je en sturen je deze op via de post in een leuke verpakking. De extra kosten voor het printen van de cadeaubon bedragen €5,00.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

 

Bestellingen worden altijd op maat gemaakt en speciaal voor jouw geproduceerd. Het duurt ongeveer 4-5 werkdagen om jouw bestelling te produceren en af te leveren.

 

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

 

Het kan even duren voordat de bevestigingsmail is aankomen. Check ook even de spam inbox. Heb je na 24 uur nog niets ontvangen? Stuur dan een mail naar klantenservice@decodoekdiscounter.nl en vermeld hierbij jouw ordernummer. We lossen het dan zo snel mogelijk met je op.

 

Mijn bestelling is niet aangekomen. Wat kan ik doen?

 

Is je bestelling niet aangekomen op de geplande dag? Neem dan contact op met de bezorgingsdienst en houdt je track and trace code bij de hand.  Lukt het niet om te achterhalen waar het mis is gegaan, stuur dan een mail naar klantenservice@decodoekdiscounter.nl en vermeld hierbij jouw ordernummer. We helpen je dan zo spoedig mogelijk verder.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

 

Zodra de bestelling geplaatst is kan deze niet meer geannuleerd worden.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

 

Bestellingen kunnen niet geretourneerd worden, omdat alle bestellingen op maat gemaakt worden.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

 

Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een mail met de track and trace code. Met deze code kun je online jouw bestelling volgen.

 

Kan ik mijn gegevens of adres wijzigen na het plaatsen van een bestelling?

 

Helaas kunnen er geen wijzigingen in gegevens of adres aangebracht worden zodra een order geplaatst is. Check dus altijd goed of je de juiste gegevens hebt ingevuld voordat je jouw bestelling definitief plaatst. Heb je nog vragen hierover? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@decodoekdiscounter.nl.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?

Controleer jouw bestelling bij ontvangst meteen op eventuele beschadigingen en dergelijken. Mocht je beschadigingen opmerkingen, laat ons dat dan zo snel mogelijk of binnen 14 dagen aan ons weten. Stuur een mailtje naar klantenservice@decodoekdiscounter.nl met jouw naam, bestelnummer, een duidelijke omschrijving van de beschadiging(en) en een foto. Wij helpen je dan zo spoedig mogelijk verder.

Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren, het webverkeer te analyseren en gerichte advertenties te kunnen tonen via derde partijen. Lees meer over hoe wij cookies gebruiken en hoe u ze kunt beheren door hier te klikken. Als u akkoord gaat met ons gebruik van cookies, klikt u op "Alle cookies toestaan".